Vislabākais un īsākais mārketinga saraksts

#1 Iegūstiet savu Google Tag Manager un instalējiet to savā mājaslapā.

#2 Ievietojiet visus izsekošanas pikseļus tagu konteinerā — tātad jūsu Facebook izsekošanas pikseli, pēc tam Twitter, Quora, Adwords, LinkedIn, Reddit — viņiem visiem ir izsekošanas pikselis. Dabū visus! Iegūstiet arī hotjar.com vai crazyegg.com, lai jūs redzētu ko cilvēki dara jūsu mājaslapā — katru, peles kustību un klikšķi — visi ierakstītie, lai redzētu, ko cilvēki patiesībā dara jūsu vietnē, salīdzinājumā ar to, ko jūs domājat, ko viņi dara!

#3 Uzstādiet savu Google Search Console, kas ir saistīta ar jūsu Google Analytics, un tas ir saistīts ar jūsu AdWords kontu — Šis nebūs viegli…

#4 Uzstādiet konversijas pikseļu eventus visos 2.  punkta minētajās vietās — tie atšķiras no standarta lapas izsekošanas pikseļiem, jo tie seko, kas notiek jūsu lapās: kas ir konversijas pikselis? Tas izseko, ko kāds iegādājas vai kur viņi parakstās uz newsletteru vai zvana jums utt. — faktiskās lietas, kas jums dod naudu, šad tad, ne tikai izsekošanu.

merketa auditorija

#5 Izveidojiet pielāgotas auditorijas Facebook, Twitter, Adwords un visos parējos sociālos tīklos, kas minēti 2. punktā. Pielāgota auditorija ir vieta, kur jūs ņemat savus esošās e-pasta adreses un augšupielādējat tos katrā platformā, kur platforma pēc tam atbilst e-pasta ziņojumiem uz šīs platformas kontiem. Tagad jums var būt tikai 100 –200 e-pasti, piemēram, un šie ir nepietiekami, lai palaistu reklāmu bet gan, kurus pēc tam varat izmantot, lai izveidotu sarakstus platformās, kas atrod cilvēkus, kas ļoti cieši atbilst miljoniem pieejamo personu īpašībām, vēlmēm, cerībām, sapņiem, vēlmēm un mārketinga demogrāfijai un pēc tam dod jums iespēju reklamēt sevi šiem cilvēkiem.

#6 Izveidojiet newslettera izvēles iespēju, kas tiek parādīta vietnē pēc konkrēta ritināšanas perioda vai laika vietnē. Izmantojiet uznirstošo izvēlni, lai parādītos tā parādās, kad kāds vēlas iziet no vietnes. Viņi tik un tā grasījās doties prom, kāpēc gan nemēģināt un neiegūt viņu informāciju.

#7 Izveidojiet papildus pielāgotas auditorijas personām, kas apmeklē noteiktas lapas vai noklikšķina uz konkrētām pogām vai kas pievieno preces iepirkumu grozam, bet pēc tam neiegādājas tās, kā arī vienu pircējiem. Šīs pielāgotās auditorijas būs lieliskas tam, ko mēs dēvējam par “atkārtotu mērķauditoriju”, vai “atkārtotu mārketingu” — tie i cilvēki kuri nonāk jūsu vietnē, un izdara dažas lietas, bet nepērk neko, bet izsekošanas pikseļus aktivizējas, un, kad viņi atgriežas savā sociālajā mediju izvēles platformā, tiek parādīta reklāma par produktu, uz kuru viņi skatījās, vai kategorija, no kuras viņi izvēlējās. Jūs to redzēsiet pats, skatoties uz apģērba gabalu vai maku, neatkarīgi no tā, vai jūs to neiegādāsieties, produkts, šķiet, sekos jums internetā neatkarīgi no tā, kurp jūs dodaties (ja mārketinga speciālists ir pietiekami prasmīgs!)

#8 Pārliecinieties ,ka jūsu Google Analytics ir iestatīts kopā ar jūsu E-komercijas paku. Kad cilvēki sāk pirkt preces jums jāzina, kur tie ir, kāda ierīce, cikos vislabāk konvertēt, cik reižu viņi atgriezās vietnē pirms pirkšanas, un pēc tam varēs pārbaudīt kurš produkts (-i) pārdodas vislabāk, pamatojoties uz faktiskajiem datiem, nevis domām.

#9 Pārliecinieties, vai  jūsu Instagram ir uzņēmuma konts, un pārliecinieties, vai esat pieteicies pirkumu tagu izmantošanai — tie būs nenovērtējami, lai lietotāji varētu izmantot jūsu preces attēlu savā plūsmā BEZ reklāmām (dažreiz!), lai cilvēki varētu pieskarties un iegādāties tur un tagad. Laba lieta, bet jūsu Instagram kontam, jātiek pārbaudītam kā biznesam kontam.

Mans Bizness

#10 Runājot par uzņēmuma verifikāciju — reģistrējiet arī savu uzņēmumu Google My Business. Mēs jau esam runājuši par Analytics + meklēšanas konsoli utt., bet, kad jūs saņemat savu Google My Business visus iestatījumus ar adresi kartē, kas tiek pārbaudīta, tālruņa numurs, mājas lapu un atvērtās stundas utt. — tas noved pie lieliskām lietām: atsauksmju paplašinājumiem, atrašanās vietas paplašinājumiem un zvanu paplašinājumiem, un būtībā visus Adwords Ad Extensions var izmantot, lai piesaistītu konkurentus. Visu var iestatīt bez maksas, izņemot PPC acīmredzami!

#11 Sāciet izmantot video saturu! Rādīt dažus produktus, rādīt to lietošanu no klientiem, kuri stāsta, cik tie ir laimīgi, rādiet bērnus ar saviem produktiem — šis tiešām uzsitīs pa sirds stīgām un pievienos kādu emociju, skatoties videoklipus.

#12 Izveidojiet arī savu YouTube kanālu — ievietojiet videoklipus vietnē YouTube un Facebook savā uzņēmuma lapā, kā arī jūsu personiskajā FB profilā! Reklamējiet savu biznesu no personiskajiem profiliem un izturieties pret visiem sociālajiem tīkliem kā biznesa iespējām, nevis, kā pēc ģimenes un draugu lietām — joprojām to dariet, bet saglabājiet to līdz minimumam, lai varētu parādīt cilvēkiem zināmu pārredzamību personā, kas atrodas aiz uzņēmuma.

#13 Visiem videoklipiem, pievienojiet subtitrus izmantojot rev.com — $1 par video minūti, un tas palīdz video skatījumiem un rangam.

#14 Ja esat iestatījis savu Google Search Console, pēc tam varat aktivizēt savas YouTube cards ar saiti uz savu vietni, kas var tikt rādīti jebkurā laikā videoklipā. Lūk, galvenais, bet pēdējā laikā, ir mainījis kas var izmantot šo iespēju – tikai kanāli kam ir daudz skatītāju un abonētāju. Nopērciet tos. Neraizējieties par to  jūs tikai izmantojat šos viltus abonētājus lai iegūtu Youtube Cards. Nejūtaties slikti…

straumesana

#15 Strīmojat no sirds. Dzīvās straumes mobilās ierīces kļūst arvien populārākas. Kā arī ar to cilvēki dalās daudz.

#16 Instagram influenceru mārketings ir labs, ja tas darbojas, bet pārbaudiet influencera kontu, lai pārbaudītu viltotus sekotājus salīdzinājuma ar īstiem sekotājiem. Apkārt ir kaudzes bezmaksas rīku, bet laikā, kad rakstam šo rakstu Facebook (kuram pieder instagram), maina savu API, tāpēc daudzi rīki drīz beigs strādāt. Atrodiet vienu. Lai saņemtu informāciju par to, cik ilgi vien varat, un pēc tam rakstiet DM šiem kontu turētājiem un piedāvājat tiem samaksu par reklāmu — jums būs nepieciešams UTM izsekošanas URL, lai varētu izsekot visiem pārdošanas apjomiem. Vai jūs varat piekrist noteiktai maksai — teiksim 4 centi par īstu sekotāju. Rezultāti atšķirsies, bet vismaz jūs zināt, ka jums ir rīki, lai tagad analizētu Instagram kontu.

#17 Es nevaru iedomāties, ka Facebook, Instagram un Youtube reklāmas, kas paredzētas redzamībai un datplūsmai, ar (varbūt) Adwords par atkārtotu mērķauditorijas atlasi (atkārtota datplūsma ir lētāka nekā “aukstā” datplūsma, starp citu) būtu veids, kā to izmantot. Vienkārši nojauta.

#18 Skatiet, vai varat saņemt kādu PR, izmantojot SourceBottle vai HelpAReporter un atrodoties rakstos, žurnālos, TV utt. kā “labs” stāsts. Par velti, tikai aizņem jūsu laiku.

#19 Veiciet meklēšanu savās konkurentu vietnēs, izmantojot WhatRunsWhere, un skatiet, kādus atslēgvārdus viņi izmanto savā vietnē — jūs izmantojat šo informāciju, lai rakstītu rakstus ap šiem atslēgvārdiem, kā arī lai rādītu labākas reklāmas nekā viņi uz Adwords!

kontakttalrunis

#20 Pārliecinieties, vai jūsu telefona numurs ir pieejams arī vietnē — daudz reižu cilvēki vienkārši grib runāt ar kādu. Jūsu lapas augšdaļā ievietojiet numuru un arī ziņojumu “Sazināties ar mums” — šī varētu būt Facebook Messenger logrīka poga, kas pēc tam tiks parādīta jūsu lapā vai ja varētu izmantot kaut ko līdzīgu miljardiem mājas lapas tūlītējās ziņojumapmaiņas SaaS.

#21 Ja jums būs tradicionālais “Get Newsletter”, pārliecinieties, vai jums ir lielisks CRM, kas tiek izmantots, lai sūtītu tos foršos un interesantus newsletterus — sākt ar MailChimp vai Active Campaign vai wowtools.io (AC vai WOW!Tools ir labāki, jo varat “atzīmēt” kontaktpersonas. Šie tagi ļauj automatizēt sūtīšanu, pamatojoties uz tiem tagiem, kas pastāv vai nepastāv — savukārt tas ir sarežģītāk nekā rakstīt šeit, par auditorijas segmentāciju un mārketinga automatizāciju utt.). Lai izmantotu izsaukto wowq.io, ir foršs WordPress spraudnis — tas var uzdot visus jautājumus uznirstošajā logā vai anketā un pēc tam atzīmēt katru sniegto atbildi, kas pēc tam “runā” ar jūsu CRM un pēc tam automātiski nosūta jūsu e-pasta saturu, pamatojoties uz viņu atbildi (- ēm).

#22 Pamēģiniet un izmantojiet Reddit iAmA – jūs pārdosiet bez pārdošanas, ja atbildat uz (cerams!) daudz jautājumiem par jūsu nozari. Tas ir drusku ārpus normas par to, ko dari, tāpēc Reddit to mīlēs. Tikai atbildiet uz jautājumiem un esiet atvērts un jā, pat dodiet saites attiecīgā gadījumā.

Cerams, ka šī informācija noderēs jums, lai iekustinātu jūs pareizajā virzienā.