Interneta veikala izveides padomi 2019. gadam

Neatkarīgi no tā, vai esat vadījis interneta veikalu 6 mēnešus vai 6 + gadus, tā ir nepārtraukta cīņa, lai uzvarētu konversijas. Vidējā pirkuma groza pamešanas likme svārstās ap 68% – jaunu un esošu klientu apvienojums – jūs vēlaties darīt visu iespējamo, lai iegūtu jaunus klientus un iegūtu vairāk naudas un konvertētu tos, kad tie atgriežas.

Lūk, daži lieliski padomi no dažiem mārketinga un e-komercijas nozares labākajiem prātiem, lai palīdzētu veikt atkārtotu uzņēmējdarbību savā interneta veikalā.

Izveidojiet lojalitātes programmu

“Apbalvo klientus par viņu lojalitāti. Veidojot lojalitātes programmu jūsu veikalā, ir vēl viens veids, kā palielināt konversijas no jūsu pašreizējiem klientiem, vienlaikus atalgojot viņus tiem piešķirot atkārtotus pirkumus.

Lojalitātes programmas izveide var būt tikpat vienkārša kā klientu atalgošana par otro pirkumu jūsu veikalā vai pēc noteikta dolāra kursa. Jūsu veikala pārskatos ir viegli redzēt, kas ir jūsu labākie klienti pēc dolāra vērtības un pasūtījumu kopskaita.” Richard Lazazzera – Better Lemonade Stand/Shopify

Balvu programmas var mudināt klientus biežāk atgriezties jūsu veikalā un tērēt vairāk.

Koncentrējaties uz klientu uzticības iegūšanu

uzticiba

“Uzticība ir svarīga veiksmīgām ilgtermiņa attiecībām, neatkarīgi no tā, vai tā ir starp romantiskiem partneriem vai mazumtirgotāju un viņu klientiem, un tā arī notiek, lai būtu godīguma un konsekvences dabiskais rezultāts.

Patērētāja uzticības pelnīšana ir pirmais solis, lai izveidotu zīmolu, kas dalīsies ar viņu pozitīvo pieredzi kopā ar draugiem un ģimeni. Kā liecina “Forbes” nesenais pētījums, 81% respondentu norādījuši, ka viņu draugi un ģimene tieši ietekmē savus pirkuma lēmumus. Tas ir apbrīnojams līdzeklis mazumtirgotājiem, kas spēj uzvarēt patērētāju uzticību.” Glori Blatt – GoGrit

Neieguldāt reklāmās pārāk ātri

Ja jums ir stabila, prognozējama apmeklētība, varat sākt koncentrēties uz lietotāju pieredzes un konversijas uzlabošanu un vēl jo svarīgāk, ievāciet e-pasta adreses, lai reklamētu jūsu interneta veikalu ar e-pasta palīdzību.

Iespējams, esat dzirdējis daudz labu lietu par Facebook reklāmām, bet vispirms iesaku nepievērst uzmanību Facebook apmaksātajai apmeklētībai. Facebook ir lielisks veids, kā iegūt apmeklētību, lai ģenerētu līdus, kurus laika gaitā var pārvērst par klientiem. Bet meklētājprogrammas apmaksātā apmeklētība parasti iegūs labākus rezultātus e-komercijas vietnēm.” Raians BeMillers – Shopping Signals

Apkopojiet klientu e-pasta adreses un mudiniet tos atgriezties, izmantojot īpašus e-pasta piedāvājumus.

Atbildiet uz visiem jautājumiem katrā platformā

questions

“Atbildiet uz visiem jautājumiem un ātri reaģējiet uz komentāriem!”  Atbildēšana uz sociālo mediju, e-pasta un mājaslapas komentāriem ir viens no vienkāršākajiem veidiem, kā turpināt attiecības pēc  preces pārdošanas.” Reičela Deilija – MadeFreshley

Piegādājat vairāk nekā solīts

“Ja jūs varat [nesolīt un piegādāt vairāk nekā solīts], jūs klientus saglabāsiet ilgāk un net promoter rādītājs būs ļoti augsts, jums nebūs jāplātās un jāreklamē un “jāveido zīmols”, pastāvīgi pārtraucot savu auditoriju ar “atkārtotu mārketingu” un “zīmolu” kampaņām.” Valentīna Radu – Marketizator

Iegūstiet jaunus klientus no lojāliem sekotājiem

Labākais veids, kā iegūt vairāk no šiem ideālajiem klientiem, ir atvieglot šo klientu centienus atsaukties uz draugiem.

Padomājiet par to: viņu tūlītējais paziņās ir pilns ar tādiem cilvēkiem kā viņiem, un tie ir tie cilvēki, kas atkal pirks un pirks. Ir daudz labu produktu, kas palīdz pārvaldīt novirzīšanas programmu. Viens no maniem favorītiem ir RewardStream.

Labākais veids, kā iegūt atkārtot pārdošanu, ir iegūt vairāk no pareizajiem klientiem, un vislabākais veids, kā iegūt vairāk no pareizajiem klientiem, ir apzināti izmantot jau esošo klientu tīklu.” – Sujan Patel – SujanPatel.com

Pieprasījuma mārketings ir efektīvs veids, kā izmantot atkārtotus klientus jaunu uzņēmumu izveidei.

Dalieties ar jūsu saturu

dalaties

Piedāvājiet tikai vislabāko saturu jūsu sociālajos tīklos. Nerakstiet tikai savu saturu; izprotot savus klientus, ir vieglāk noteikt saturu, kam būs liela vērtība, un ļaus tiem iesaistīties sociālajos tīklos. Ja jūs kopīgojat patiesi augstvērtīgu saturu, izmantojot dažādu pieeju satura mārketingam sociālajā jomā, jūsu auditorija iesaistīsies biežāk.

Šī paaugstinātā piesaiste ir redzama fīdā, tāpēc, kad ir pienācis laiks reklāmām, viņi tos redzēs, atgriezīsies un veiks pirkumu.” Mohammad Harake – Stray Digital

Izveidot modeli, kas piesaista esošus klientus

“[Veiksmīgi e-komercijas uzņēmumi] spēj pārliecināt esošos un jaunus klientus atgriezties diezgan regulāri, lai veiktu turpmākus pirkumus. To atļauj viņu uzņēmējdarbības modeļi (šajā piemērā abonēšanas komercija) viņu plašais produktu katalogs, tas ka produkti ko viņi pārdod ir viegli atjaunināmi, viņi var izpildīt sarežģītus 1:1 personalizētus e-pasta marketinga stratēģijas, kas liek viņu klientiem atgriezties un izmantot lojalitātes programmas atlaides un piedāvājumus. Kautgan abonēšanas e-komercijas biznesi iekrīt šajā sadaļā automātiski, lielākā daļa apģērba tirgotāji domā, ka viņu klienti atgriezīsies vismaz reizi 1 sezonā.” Kunle Kampbels – 2x eCommerce

Pārdod pieredzi, nevis produktu

Pieņemsim, ka nevienam īsti nav vajadzīgs tas, ko jūs pārdodat, jo viņi droši vien viņiem arī to nevajag. Nedaudz vairāk nekā 25 gadu laikā mēs esam aizgājuši no ekonomikas, kas balstīta uz preču un pakalpojumu trūkumu uz tādu, kas piedāvā neiedomājamu pārpilnību. Ir ļoti maz, ko var pārdot, ko nevar dabūt citur. Koncentrējieties uz to, kā pārdodat nevis ko pārdodat. Pilnībā atšķiraties ar klienta pieredzi un pārliecinieties, ka tā ir ievērojama un unikāla. Preces nāk un iet, bet vienmēr būs tirgus patiesi unikālai pieredzei.” Dags Stīvenss – Retail Prophet

Vienmēr sūtījumus izpildāt ĀTRI

“Tirgotājiem vienmēr vajadzētu novērtēt “Es gribu to tagad” mentalitāti. Ja klienti zinās, ka viņi saņems preces ātri, kad pasūtīs, viņi turpinās atgriezties.” Grahams Čarltons – Clickz Global

Izveidojiet lielisku zīmolu

“Brendings. Kā e-komercijas vietne nebūs daudz kas tāds, kas ilgtermiņā jūs nodalīs no citiem … ikviens var piedāvāt bezmaksas piegādi vai konkurētspējīgas cenas. Bet uzņēmums, kas būvē spēcīgu zīmolu, parasti ir tas, kas ilgs. Paskatieties uz Zappos un Amazon: viņiem iet labi dēļ tā, ka viņu zīmols ir spēcīgs.” Neil Patel – NeilPatel.com

Vienkāršojiet šopinga pieredzi

“Lai cilvēki atgrieztos iepirkties, jums tas ir jāpadara viegli un aizraujoši, lai cilvēki atkal iegādātos. To var izdarīt vairākos veidos, piemēram, nodrošinot lielisku mobilo pieredzi personām, kas apmeklē jūsu veikalu, sūta kuponus un citus piedāvājumus e-pastā iepriekšējiem klientiem, sūtiet jaunumus par jauniem produktiem jūsu sociālo mediju lapās un bloga rakstos, kā arī vienmēr pateicaties saviem klientiem par jūsu uzņēmējdarbības atbalstīšanu.” Viljams Hariss – Sellbrite

Piedāvājiet balvu programmu

“Kredītkaršu kompānijas to darījušas jau gadiem, bet tagad produkti sāk redzēt punktu sistēmas priekšrocības. Tā kā balvu programma jūsu iecienītajā pusdienu vietā, kurā jūs atgriežaties, jo jūs esat tik tuvu bezmaksas pusdienām, balvu programmas, ir lielisks veids, kā sazināties ar klientiem un veidot lojālus līdzjutējus.” Kala Linka – Duct Tape Marketing

Reklamējiet savu produktu uz iepakojuma

“Ir pietiekami daudz citu iespēju, lai cilvēki redzētu jūsu iepakojumu piemēram:

  • Stāvot pie kāda nama, dzīvokļa vai kopmītnes istabas durvīm
  • Stāvot uz kāda virtuves galda, kafijas galda vai biroja galda
  • Attēli savā Facebook, Twitter vai Instagram jaunumu plūsmā, iespējams, tāpēc, ka viņu draugs ir saņēmis kaut ko, ko viņi pasūtījuši, vai viņu mīlulis ir burvīgs, spēlējoties ar kasti
  • UPS veikalā, kas gaida savākšanu vai nosūtīšanu

Iepakojums var būt lielisks mārketinga līdzeklis, jo tas parāda jūsu uzņēmuma zīmolu (un cerams, mājaslapas saiti) jaunu un atkārtotu klientu priekšā. Tas paver durvis daudziem jauniem klientiem.” Kristi Hines – KristiHines.com

Veidojat neaizmirstamu pieredzi

“Esmu liels līdzjutējs, lai ieguldītu augstas kvalitātes informāciju, lai uzlabotu iepirkšanās pieredzi. Tas nozīmē video, lielisku fotogrāfiju un saistošu kopiju, kas ir vienkārši atrodama. Ja jūs varat paveikt šīs trīs lietas, tad jūs izcelsieties no lielākās daļas mazumtirgotāju.” Ēriks Bandholzs – Beardbrand

Atkārtota mārketinga izmantošana

“Es atklāju [displeja mārketinga] potenciāli pirms dažiem gadiem, kad sapratu, ka lielākā daļa mūsu vietnes apmeklētības mums nāca cauri nemarķētiem organiskiem meklējumiem, nekonvertojās un neatgriezās. Mēs bijām lieliski, lai dabūtu cilvēkus uz mūsu vietni, bet mums nesanāca, lai viņus saglabāt šos klientus. Tikai pēc 18 mēnešiem, atkārtots mārketings ļāva mums palielināt mūsu atkārtotos apmeklētājus par 50%, palielināt konversiju par 51% un palielināt laiku uz vietni par 300%! Atkārtotais mārketings palīdzēja padarīt mūsu SEO 7x jaudīgāku, paturot mūs ieinteresēto patērētāju priekšā un liekot viņiem iepirkties.” Lerijs Kims – WordStream

Lietotāja ģenerētā satura izmantošana

“Zīmoli ar spēcīgām lietotāju radītām satura mārketinga kampaņām baudīs daudz ilgtspējīgāku izaugsmi nekā konkurenti. Ja esat spējīgs iesaistīt klientus un ģenerēt autentisku saturu, kas ir atklāts, sociāli integrēts, personalizēts, ar datiem balstīts, jūs gūsiet panākumus savā biznesā.” Tomer Tagrin – Yotpo

Ļaujiet datiem darbināt jūsu stratēģiju

data

“Daudz dati ļauj zināt, kā visefektīvāk sadarboties ar klientu un laiku pa laikam veidot attiecības, uzzinot, kas viņam patīk un kas nepatīk. Sociālie mediji sniedz iespējas tīmeklī iesaistīties sarunās, kurās var piedalīties neierobežots skaits potenciālo un reālo klientu. Savienojuma izveide ar jūsu klientiem, izmantojot jūsu Twitter vai Facebook lapu, ļaus viņiem jums pastāstīt, ko viņi domā, un ļauj izmantot šo informāciju, lai uzlabotu jūsu produktu piedāvājumu vai pat paplašinātu mērķa tirgu.

Katrs datu punkts sniedz jums kaut ko vērtīgu par klientu pirkšanas paradumiem. Piesaistiet klienta piesaisti lielo datu avotam, izmantojot sociālo mediju mijiedarbību. Kupona vai cita piedāvājuma izplatīšanā, izmantojot sociālos tīklus, ir daudz efektīvāka nekā avīžu kuponi.” Lisbeth Mcnabb – DigiworksCorp

Visu ko dariet – dariet ar jēgu

“Mūsdienu klienti ir gudri un zina, kad mēģini izspiest vairāk naudu no viņu maka. Galvenais ir vērtība. Palīdzot klientam tikt skaidrībā par to, ko viņš TIEŠI vēlas bez kompromisa, tas liks viņam ne tikai justies labi, bet arī iegūs jums vairāk naudas, tas padara viņus laimīgākus ilgtermiņā. Tas nozīmē, ka tiek piedāvāta individualizēta pieredze, attiecīgi ieteikumi un produkti, kam patiesi ir vērts tērēt nedaudz papildus naudu.” Tomijs Valkers – Shopify

Veidojat patīkamu pieredzi

“Patīkama pieredze iepriecina klientus.” Tas ir neaizmirstams, emocionāls un spēcīgs, veidojot ilgtermiņa attiecības ar saviem klientiem, kas tieši ietekmē ROI.

Problēma ir, daži zīmoli to iegūst pareizi. Viņi uzņem īsceļus vai neatstāj nevērību uz jauku pieredzi. Lūk, pasākumi, kas jāveic, lai izkoptu patiesi nozīmīgu zīmola pieredzi.

Prieks ir visefektīvākais, ja jūsu biznesa stratēģijā ir izveidoti savienojumi ar visiem skārienpunktiem. Vislabākās vietas, kur integrēt prieku, ir: produkts, klientu apkalpošana, misija un izklaide.” Viktorija Janga.

Paplašināt laika vērtību

laika-vertiba

Daudzi [mārketinga speciālisti] netērē pietiekami daudz laika, lai izpētītu klienta mūža vērtības mainīgos lielumus, kas dod izaugsmes iespējas … Man patīk pastāstīt stāstu par puķu mazumtirgotāju, ar kuru es strādāju, kurš bija apbēdināts, ka viņu blakus pilsētas konkurents reklamējas labāk un aug daudz ātrāk nekā viņš.

Viņi bija apjukuši, jo viņiem bija vienādas cenas un viņiem bija arī tie paši piegādātāji, tāpēc to KOGS (pārdoto preču izmaksas) bija vienādas.

Kad es aizgāju un nopirku no konkurenta, viņš darīja tik labu darbu, lai pajautātu, kāpēc es pērku puķes, kam pērku, kas viņiem par puķēm patika, un, vai manā dzīvē ir kādi citi cilvēki vai vietas, kam patīk puķes (piemēram, mana baznīca, kur cilvēki dažkārt nes ziedus, bet es neaizdomājos tik tālu),  Nākamo pāris mēnešu laikā daudz ātrākā tempā viņi pārdeva puķes nekā mēs.” Sems Mallikarjunan – HubSpot Labs

Radiet steidzamības un trūkuma sajūtu

“Viena no manām iecienītākajām metodēm e-komercijas pārdošanai, izmantojot e-pasta mārketingu, ir, izmantojot e-pastu, lai radītu steidzamību un trūkumu konkrētam produktam, kam nepieciešams pirkumu pieaugums. Tā vietā, lai sūtītu “pārdošanas” kuponu un iegādājaties tagad pogu, man patīk nosūtīt e-pasta ziņojumus par ļoti konkrētu produktu, kas tiek pārdots uz ierobežotu laiku …

Reklāmai ir jābūt ļoti specifiskai un personiskai, un tai ir segmentētai ar personām, kuras ir iegādājušās šo produktu agrāk … vai personām, kas reģistrējušās jūsu sarakstā, bet nav pirkušas.‘’Džefs Sauers – Analytics Source

Izrādiet cieņu pret saviem klientiem

“Pasakaot esošam klientam “paldies” maksā jums neko. Bet tam ir milzīga ietekme. Tik daudz kā 3 no 4 klientiem apgalvo, ka ir pavadījuši vairāk laiku ar uzņēmumu pozitīvas pieredzes vēstures dēļ. Laipnība un pateicība par klienta biznesu ir nenoliedzams veids, kā tos vairāk apburt ilgtermiņā.

Mēģiniet to darīt bieži. Patiesībā labs paradums ir sūtīt jebkuram pircējam, kurš ar  jums ir vairāk nekā divus ar roku parakstītu pateicību. Tas dos tālu ceļu uz ilgtermiņa attiecību veidošanu.’’ Armondo Roggio – PracticaleCommerce

Piedāvājuma mērķauditorijas atlase un reklāmas

“Kad iepriekšējie klienti raksta atsauksmi, viņi aktīvi domā par pozitīvo pieredzi, kāda viņiem bija ar jūsu zīmolu, padarot to par perfektu laiku, kad piedāvāt vēl vienu lielisku pieredzi.

Bet nepietiek tikai ar to, lai piedāvātu kādu produktu; tev arī ir jābūt gudram. Aplūkojiet savus iepriekšējos pirkumus, to uzvedību, cik augsti produkti ir novērtēti un citus datus, lai noteiktu produktus, kurus konkrētais cilvēks visdrīzāk iegādāsies.

Dati rāda, ka atgrieztie pircēji pavada gandrīz trīs reizes vairāk nekā vienreizējie pircēji.

Tas izpilda dažas lietas. Pirmkārt, klienti drīzāk raksta atsauksmi. Turklāt jūs iegūstat slepenu informāciju par to, ar ko viņi dalās ar draugiem un ģimeni (kuri, iespējams, arī jūsu mērķa tirgū, un labprāt uzklausa drauga ieteikumu). Turklāt viņi kļūst par atkārtotu klientu, atgriežoties pie veikala, lai izmantotu kuponu (un rakstītu citu apskatu utt.).’’ Aimija Millvooda – Yotpo

Secinājums

No konsekventas iesaistīšanās, izmantojot e-pastu un sociālo mediju, lai piesaistītu lietotāju ģenerētu saturu, ir neskaitāmi veidi, kā palielināt atkārtotu pārdošanu klientiem. Paturiet prātā šo ekspertu padomus un sāciet pārskatīt savu metriku, lai atklātu, kas līdz šim ir bijis visefektīvākais veids ar jūsu klientiem, un sāciet no turienes veidot saglabāšanas programmu.