Kā nolīgt mājaslapu dizaineri, grafisko dizaineri un izstrādātāju?

Mājaslapas izveide nav viegla, it īpaši, ja jūs neesat prasmīgs grafiskais dizainers, mājaslapas noformētājs vai mājas lapas izstrādātājs (coder).

Labā ziņa ir, tā, ka tas nav arī raķešu zinātne.

Mūsdienās ir pieejami daudzi bez-koda, Drag&Drop mājas lapu veidotāji, kas neļaus jums teikt: “es nezinu, kā kodēt”.

Tomēr, iespējams, jums būs nepieciešama kāda profesionāla palīdzība jūsu mājaslapas izveidei un grafikas dizaineris noformējumam.

Lai gan mūsu mērķis ir dot iespēju katram veidot mājaslapu, mēs apzināmies arī kvalificēta dizainera nolīgšanas vērtību, kas var ietaupīt jums daudz laika, kad jūsu mājas lapa ir gatava šim posmam, kad jūsu mājaslapa gūst apmeklētību, lai jūsu uzņēmums gūtu labumu no jūsu tīmekļa klātbūtnes.

(Ja jūs tikko sākat jaunu uzņēmējdarbību un neesat, pārliecināts vai ideja darbosies, mēs iesakam izvairīties no dizainera nolīgšanas.)

Mūsu pieredze ir mazliet unikāla, jo mēs esam bijuši abās žoga pusēs kā:

Mājaslapas īpašnieki, kas nolīguši dizainerus; un, kā mājas lapas dizaineri, kurus nolīguši citu mājaslapu īpašnieki.
Tātad mums ir unikāla perspektīva gan dizaina pakalpojumu sniegšanā klientiem, gan arī par to, kā nolīgt mājas lapas dizainerus, grafikas dizainerus un mājaslapas izstrādātājus/koderus.

Šajā rokasgrāmatā mēs dalīsimies pieredzē par to, kā efektīvi atrast, nolīgt un pārvaldīt mājaslapu dizainerus, grafikas dizainerus un izstrādātājus.

Šī ir pamācība, ko mēs vēlējāmies atrast, kad sākām. Cerams, ka tas palīdzēs jums virzīties pa īsto ceļu un ietaupīt jums daudz laika pa ceļam!

Bieži uzdotie jautājumi pieņemot darbā dizaineru vai izstrādātāju/Coder:

  • Kā izvēlēties grafisko dizaineru, mājas lapu noformētāju vai izstrādātāju?
  • Cik maksā mājaslapu dizaineri, grafikas dizaineri vai izstrādātāji?
  • Kāds ir process, piemēram, strādājot ar frīlanceri – no sākuma līdz projekta beigām?
  • Kur var atrast uzticamus un pieejamus dizainerus vai izstrādātājus?

Šajā rokasgrāmatā mēs:

  • Atbildēsim uz biežāk uzdotajiem jautājumiem kā nolīgt mājaslapu dizaineri, izstrādātāju;
  • Parādīsim plānu kā efektīvi strādāt ar dizaineri vai izstrādātāju.

Ja jūs cenšaties izveidot kādu vietni vai vienkārši nav laika, par profesionālu darbu ir vērts domāt.

🧐 Kā izvēlēties dizaineru vai izstrādātāju, kas ir piemērots man?

mekle dizaineri

Ja jūs esat nolīguši cilvēkus agrāk, jūs zināt, ka CV ne vienmēr atspoguļo to, cik labs cilvēks būs jūsu uzņēmumā.

Protams, CV palīdzēt atlasīt nekvalitatīvus darbiniekus, bet ko darīt, ja visiem pretendentiem ir līdzīgas prasmes un pieredze? Kā izvēlēties pareizo?

Tas ir īpaši sarežģīti, ja jūs pieņemat darbā amatu, ar kuru jums nav iepriekšējas pieredzes, piemēram, noformējuma un mājaslapas izveide.

Nepareizas personas pieņemšana ir reāla problēma, un tā ir problēma, ar kuru visi saskaras.

Tāpēc ziniet, ka ne katrs dizainers, ar kuru jūs noalgojat, strādās ideāli. Tā ir tikai daļa no procesa.

To sakot, jūs varat veikt konkrētus pasākumus, lai uzlabotu iespējas pieņemt darbā solīdu dizaineru, ar kuru jūs varat strādāt.

Labākā prakse frīlancera darba pieņemšanā ietver 2 vienkāršus soļus:

  • Saprotiet, kas jums ir vajadzīgs un kāda veida frīlancers var paveikt darbu;
  • Saprotiet, kā spriest, vai dizainers vai izstrādātājs ir labs vai ne.

1. Kāda veida frīlancers (Dizainers un/vai izstrādātājs) ir nepieciešams?

Lai darbu paveiktu pareizi, ir nepieciešami pareizie rīki. Tāpēc labāk saprast, ko šis darbs prasa.

Lai pieņemtu darbā jūsu mājas lapas pareizo noformētāju vai izstrādātāju, vispirms ir jāsaprot, ko jūs mēģināt paveikt savā mājaslapā.

Kā gan citādi atrast īsto cilvēku, ja pat nezini, ko gribi darīt?

Veidojot mājaslapu, ir divi galvenie komponenti:

  • Mājas lapas noformējums;
  • Mājas lapas kodēšana.

Tās ir divas dažādas prasmes. Jūs varat:

  • Atrast dažādus speciālistus, lai paveiktu katru darbu (t.i., nolīgt kādu, lai noformētu mājaslapu, un nolīgtu kādu citu, lai to kodētu),
  • Jūs varat nolīgt speciālistu, kas var paveikt abus šos darbus (t. i., kāds, kas prot noformēt un kodēt).

Veidojot mājas lapu, ir 3 veidu eksperti, kas var iesaistīties šajā procesā:

  1. Grafiskie dizaineri;
  2. Mājaslapu dizaineri;
  3. Izstrādātāji/koderi.

Jūs varat viegli uzzināt, kāda veida frīlancera dizainers jums ir vajadzīgs, uzdodot sev šos divus jautājumus:

Q #1: Kas ir atšķirība starp grafisko dizaineri, mājaslapas noformētāju un izstrādātāju? Kā viņi var palīdzēt man?

#1 Grafiskie dizaineri:

Darba apraksts:

  • Grafiskie dizaineri fokusējas uz attēlu veidošanu;
  • Viņi nedizainē mājaslapas, bet dažiem var būt savs talants;
  • Viņi nekodēs mājas lapu.

Grafiskie dizaineri izveido attēlus mājaslapām, reklāmām, ikonām, logo, izdrukām utt.

Būtībā par jebkuru darbu, kas ietver attēlus un grafiku – grafiskais dizaineris ir tas, kas jums ir nepieciešams.

Tas ietver (bet ne tikai) logo noformējumu, galvenes attēlu, bannera attēlu, pogu noformējumu un ikonu noformējumu izveidi.

Lai gan grafiskie dizaineri galvenokārt specializējas attēlu un grafiku veidošanā, dažiem ir arī talants izveidot mājaslapas.

Tomēr lielākajai daļai grafisko dizaineru trūkst zināšanu, lai padarītu dizainu par funkcionējošu mājas lapu, jo viņi nevar izveidot mājas lapu, izmantojot HTML un CSS.

Pateicoties tam, es redzēju, ka ļoti talantīgi grafiskie dizaineri veic pāreju uz apbrīnojamu mājaslapu izveidi (Tādejādi jūs iegūstat divi vienā grafiku un mājaslapu dizaineri).

Vienīgais uzdevums ir atrast izstrādātāju, lai izveidotu noformējumu funkcionējošā mājaslapā.

#2 Mājaslapu dizainers:

Darba apraksts:

  • Mājaslapu dizaineri tulko to, kas jums ir prātā (vai jūsu redzējumā) īstā mājaslapā;
  • Viņi izstrādā visu mājas lapas izkārtojumu un izveido visus attēlus un grafikas, kas veido mājas lapas noformējumu;
  • Viņiem ir labas kodēšanas zināšanas, lai izveidotu mājaslapu. Tomēr to kodēšanas zināšanas nav tik labas kā izstrādātājiem (coder);
  • Vairāk un vairāk no tiem izmanto bez koda mājaslapu veidotājus.

Mājaslapas dizainers ir persona, kas specializējas mājaslapu izveidē un veidošanā.

Dizainers noformēs mājaslapas izskatu, izveidos visus mājaslapā izmantotos attēlus un saturu, un galu galā pārveidos vizuālo noformējumu par funkcionējošu mājaslapu.

Tātad mājaslapas dizainers var faktiski “darīt visu”.

Viena galvenā lieta, ko es vēlos pateikt, ir tā, ka labs mājas lapas dizaineris ne vienmēr nozīmē, ka viņš būs labs koderis un otrādi. Mājaslapu dizaineru vidū vienmēr ir plašs kodēšanas prasmju spektrs. Tāpēc negaidiet, ka mājaslapas dizainers būs meistars, jo viņa uzmanība galvenokārt pievērsta mājaslapas noformējumam.

Tāpēc varat atrast daudz mājas lapu dizaineru, kas specializējas, izmantojot bezkoda, Drag&Drop mājaslapu veidotājos (piemēram, Wix, Squarespace & Weebly) vai hostētos e-komercijas veidotājus (piemēram, Shopify vai BigCommerce).

Šie mājas lapu veidotāji novērš vajadzību pēc mājaslapu dizaineriem kas prot kodēt un ļauj ļoti talantīgiem mājaslapu dizaineriem pievērsties apbrīnojamu dizainu izveidei.

#3 Izstrādātāji/Coders:

Darba apraksts:

  • Labi izstrādātāji var veidot gandrīz jebkura veida mājaslapu, par kuru varat domāt.
  • Lielākā daļa izstrādātāju nav labi dizaineri. Tāpēc nepaļaujieties uz izstrādātāju, lai noformētu tavu mājaslapi.
  • Spējīgs izstrādātājs un labs grafikas dizainers var izveidot lielisku komandu. Bet šai pieejai ir savi plusi un mīnusi.
  • Izstrādātāji vai kodētāji ir inženieri, kas var izveidot gandrīz jebkuru mājaslapu, ko varētu iedomāties, jo viņi kodē mājaslapu no “pamatiem”.

Viņiem ir vairāk kodēšanas prasmes nekā mājaslapu noformētājam, un tāpēc viņi savā mājaslapā var radīt sarežģītākas funkcionalitātes, kas varētu pārsniegt tipiska mājaslapu dizainera spējas.

Piemēram, izstrādātājs var atkļūdot kodēšanas konfliktu, ko izraisījis spraudnis vai trešās puses lietotne.

Kopumā runājot, talantīgs izstrādātājs bieži vien nav ļoti talantīgs dizainers un otrādi. Tāpēc izstrādātāji ir eksperti, kas palīdz atrisināt tehniskas problēmas, ko dizainers nespēj atrisināt.

Jūs varat izveidot savu “sapņu komandu”, apvienojot talantīgu grafikas dizaineru un ekspertu izstrādātāju, lai līdzsvarotu savas stiprās puses un vājās puses.

Tāpat kā visam dzīvē, ir arī plusi un mīnusi:

Plusi: Varat atrast speciālistu katrai konkrētai prasmei (dizainam un kodēšanai). Jūs varētu dot priekšroku ekspertiem, nevis speciālistiem, un šī pieeja dod iespēju.

Mīnusi: Tas var dubultot jūsu darbu un izmaksas. Tā vietā, lai nolīgtu vienu mājaslapas noformētāju, tagad ir jāatrod, jāpieņem un jāpārvalda divi cilvēki.

Tagad, kad jums ir labāka izpratne par dažādiem speciālistiem, kas varētu iesaistīties, lai palīdzētu jums izveidot savu mājaslapu (grafiskais dizainers un mājaslapu dizainers un izstrādātājs), beigās tos kurus pieņemat ir atkarīgs no tā ko gribat sasniegt

Q #2: Kādu darbu nepieciešams veikt? Ko tieši vēlaties, lai darītu dizainers vai izstrādātājs?

Vai vēlaties izveidot jaunu logo vai dažus reklāmas bannerus?
– Nolīgstiet grafisko dizaineru.
Vai vēlaties mainīt mājaslapas noformējumu un optimizēt lapu satura izkārtojumu?
– Nolīgstiet mājaslapas dizaineri vai arī grafikas vai mājaslapas dizaineri, kopā ar izstrādātāju.
Vai vēlaties pievienot pielāgotu attēla slīdni vai tekstlodziņu ar unikālu efektu?
– Nolīgstiet izstrādātāju.

Ir ļoti svarīgi, lai jums būtu pilnīga skaidrība par to, ko vēlaties, un vai varēsiet to aprakstīt detalizētā informācijā savam dizainerim vai izstrādātājan (darba struktūru). Tas ir kritiski!

Ir labi jautāt, jūsu dizainerim vai izstrādātājam par viņa uzskatiem vai ieteikumiem, bet jums ir jābūt konkrētām idejām, ar ko jāsāk.

Galu galā, ja gribat būvēt māju, jūs nevarat tikai tuvoties mājas būvētājam un teikt: “celiet man māju.” Jums ir jāsazinās ar to, kas jums ir prātā, piemēram, dažas mājās, kas jums patīk, vai māju un materiālu stils, ko vēlaties izmantot.

Pat ekspertiem ir nepieciešams sākuma punkts, lai strādātu, un tas ir jūsu darbs, lai virzītos uz to, ko vēlaties paveikt.

Mēs parādīsim, kā izveidot labu darba aprakstu.

Sadaļas kopsavilkums

Īpaša, labi pārdomāta darba struktūra var palīdzēt izvairīties no nepareizas personas nolīgšanas.

  • Ja frīlancers zina, ko jūs vēlaties, nav kaut kas, ko viņš/viņa varētu sniegt, tad viņš nepieteiksies uz darbu.
  • Ja frīlancers zina tieši to, ko vēlies un viņam ir konkrētās prasmes darbam, tad tas potenciāli varētu būt labs mačs.

Ja jūsu darba apraksts nav labi pārdomāts un tur nav dažas svarīgas detaļas, dizainers vai izstrādātājs var pārprast, kas jums ir nepieciešams un tas var potenciāli radīt cerību neatbilstību.

  • Ja melnraksts vai galaprodukts neatbilst tam, kas jums bija prātā, tas var būt ļoti dārgi laika un naudas ziņā.
  • Jums būs jāvelta papildu laiks, strādājot ar frīlanceri, lai sinhronizētu jūsu cerības, aizkavējot kopējo projektu.
  • Atkarībā no tā, kā jūs veicat sarunas, iespējams, būs jāmaksā papildus, jo frīlancerim ir jādara vairāk darba

Mēs esam pieļāvuši šo kļūdu dažas reizes, kad sākām pirmo reizi!

Esiet pēc iespējas konkrētāks. Viens no izplatītākajiem iemesliem, kāpēc cilvēki noalgo nepareizo projektētāju/attīstītāju, ir tāpēc, ka viņi nedomāja līdzi savām darba prasībām un nebija pietiekami konkrēti. Tas bieži rada daudz neskaidrību, kas izraisa abu pušu neatbilstošas cerības.

2. 📜 Kā izveidot labu darba aprakstu, lai izvairītos no dārgiem apjukumiem un aizkavējumiem.

darba apraksts

Kā minēts iepriekš, ir absolūti svarīgi izveidot detalizētu darba vietu, lai novērstu iespējamo kavēšanos un neapmierinātību.
Jā – tas aizņems laiku un pūles no jums, bet tas ir tūkstoš reižu labāk nekā maksāt par kaut ko, ko jūs nevēlaties. Vainas piešķiršanu nekad nav patīkama.

Izmantojiet tik laika, cik nepieciešams, sagatavojot labi pārdomātu darba aprakstu. Atkarībā no jūsu dizaina vajadzībām gatavošanās var ilgt no dažām minūtēm līdz pāris stundām.

Šeit ir dažas lietas, ko mēs vienmēr ir iekļaujam mūsu darba aprakstos:

  • Iekļaujiet noformējuma maketu: ja jums ir, ideāls dizains, tas var palīdzēt paātrināt plānošanas procesu, parādot dizainu, ko vēlaties sasniegt. Jūs varat izmantot apmaksātu rīku, piemēram, Balsamiq, vai arī izveidot savas skices, izmantojot attēlu redaktoru. Jūs pat varat skicēt savu dizainu uz papīra un nofotografēt to! Tas darbojas!
  • Iekļaujietnoformējumu paraugus kas jums patīk: tie var būt fona attēli vai kāda cita mājaslapas, kas jums patīk. Galvenais ir parādīt dizaineram vai izstrādātājam, ko vēlaties. Prasmīgs frīlancers to var uztvert, saprast jūsu dizainu “garšu” un sniegt jums dažus ieteikumus.
  • Noformējumā iekļaujiet sarakstu ar “jābūt”: piemēram, ja es pārveidošu e-komercijas produktu lapu, es uzskaitīšu, kādus elementus vēlos iekļaut virs locījuma.
  • Norādiet, kāda veida noformējuma stili jums patīk vai nepatīk: piemērs: minimālisms, izsmalcināts vai rotaļīgs. Ja varat atrast piemērus tam, kas jums patīk, pārliecinieties, vai tie ir iekļauti. Var iekļaut arī piemērus tam, kas jums nepatīk. Tas noteikti var sniegt papildu norādījumus jūsu dizainerim vai izstrādātājam.
  • Norādiet, kādas krāsu shēmas jums patīk vai nepatīk:
  • Iestatiet reālistisku laika rāmi, kad ir nepieciešams pabeigt projektu: ja jums ir stingrs termiņš un jūs strādājat ar mazāk pieredzējušu dizaineru vai izstrādātāju, veiciet dubultojiet savu laika rāmi. Piemēram, ja projektu jums jāpabeidz ir 2 nedēļas, sakiet darba aprakstā, ka jums tas ir jāizdara 1 nedēļa.
  1. Lielākajā daļā dizaina projektu būs kavēšanās, jo jūs varētu pārdomāt noformējumu vai varētu būt vairāk kodēšanas kļūdu, nekā paredzēts. Vienmēr ierēķiniet papildus laiku, lai nebūtu stress, ka nepaveiksiet projektu laikā. Tas ir efektīvs rīcības plāns, jo tas dod pietiekami daudz laika, lai pabeigtu projektu pareizā veidā, tāpēc jums nav jāķeras pie stūru griešanas vienkārši tāpēc, ka nav laika.
  2. Ja strādājat ar pieredzējušiem dizaineriem un izstrādātājiem, jums ir labākas iespējas laikus pabeigt projektu. Pieredzējuši dizaineri un izstrādātāji maksā vairāk, bet viņi zina, kā paredzēt problēmas, pirms tās pat notiks. Viņiem ir daudz vieglāk novērtēt projekta grūtības un dot jums reālāku laika skalu.

Sadaļas kopsavilkums

Neatstājiet neko veiksmei. Ja vēlaties, lai jūsu vietne iznāktu tieši tāda, kā esat iedomājies, iekļaujoties laikā un budžetā, ir jāveic nepieciešamais sagatavošanas darbs un skaidri jāparāda jūsu izstrādātājan vai dizainerim, ko vēlaties.

Kad esat atradis labu dizaineru vai izstrādātāju, izveidojis labas darba attiecības ar šo personu un nolēmis strādāt ar citiem projektiem kopā ar viņu, jums nebūs nepieciešams strukturēt savus darbus tik detalizēti, kā norādīts pirmajā darba aprakstā.

Tas ir tāpēc, ka jūsu dizaineram vai izstrādātājam vajadzētu labi saprast, ko vēlaties un kā strādājat.

Mums ir dizaineri un izstrādātāji, kas ar mums strādā jau gadiem. Mums, sākt jaunu projektu, ir diezgan vienkārši. Mēs vienkārši nosūtām detalizētu e-pasta ziņojumu, kurā ieskicēts jauns projekts un pajautājam maksu un pabeigšanas datumu — tas ir tik vienkārši, kad esat izklāstījis sākotnējo pūli un esat izveidojis labas darba attiecības ar saviem frīlanceriem.

3. 🤔 Kā zināt, ka dizainers vai izstrādātājs ir labs

ka-zinat-vai-dizainers-ir-labs

Ir vieglāk spriest par dizainera vai izstrādātāja tehniskajām iemaņām, bet ir daudz grūtāk spriest par iemaņām kā dizaina talantu un projektu vadības prasmēm.
Atkal, pat ja frīlancers ir kvalificētas, joprojām ir iespējams, ka viņš/viņa, iespējams, nebūs īstā persona darbam.

Tomēr varat ievērot šīs vispārīgās vadlīnijas, lai palīdzētu ierobežot riskus.

#1) Kādas tehniskās prasmes jāmeklē?

Šī ir vienkāršākā daļa, jo tas ir tikai kontrolsaraksts, ko vēlaties izveidot jūsu dizaineram vai izstrādātājam.

Jebkuram dizaineram vai izstrādātājam ir jābūt tehniskām pamatiemaņām. Ja viņiem nav šīs prasmes, izsvītrojiet šos kandidātus no saraksta.

Grafikas noformētāja prasmes:

  • Adobe Photoshop (vai cita attēla rediģētājprogramma)
  • Adobe Illustrator

Mājaslapas noformētāja prasmes:

  • Adobe Photoshop (vai citu attēla rediģētāj programma) un/vai
  • Adobe Illustrator
  • CSS/CSS3
  • HTML/HTML5
  • JQuery (šis ir bonuss, ja izmantojat Drag&Drop mājaslapu veidotāju. Ja neizmantojat Drag&Drop mājaslapu veidotāju, tad jQuery ir jāmāk)
  • PHP (ja izmantojat WordPress)

Izstrādātāja/kodētāja prasmes:

  • CSS/CSS3
  • HTML/HTML5
  • JQuery
  • PHP (ja izmantojat WordPress)
  • JavaScript (bonuss, bet nav obligāts, ja izmantojat Drag&Drop mājaslapu veidotāju)

# 2) Kā novērtēt dizaineru vai izstrādātāju komunikācijas prasmes?

Vienmēr ir grūtāk spriest par cilvēka komunikācijas iemaņām, tāpēc mēs esam izveidojuši savu kontrolsarakstu, lai risinātu šo problēmu.

Lūk, daži kritēriji, ko mēs izmantojām dizaineru un izstrādātāju nolīgšanā.

1.Cik ātri viņi reaģē:

  • Strādājot ar frīlanceri tiešsaistē, atsaucība un ātra komunikācija ir nepieciešama. Ja jums ir problēma, jūs drošvien vēlēsities sasniegt savu frīlanceru saprātīgā laika periodā.
  • Kad mēs redzam dizaineru vai izstrādātāju, ko vēlaties pieņemt darbā, nosūtiet viņiem e-pastu. Sarakstāties ar viņu nedaudz, lai labāk saprastu, cik ātri viņi reaģē.
  • Visiem var būt slikta diena, tāpēc mēs dodam otrās iespējas. Bet nebaidieties nomest kandidātus, ja jūtat, ka tie ir nav atsaucīgi.
  • Jā, viņi varētu būt aizņemti ar citiem projektiem, bet, ja tu maksāsi katru mēnesi, tad arī būsi pelnījis saprātīgu uzmanības apjomu!

2.Vai frīlanceram ir laba izpratne par savu darba vietu:

  • Būsit pārsteigts par to, cik daudzi dizaineri vai izstrādātāji “akli” piesakās darbiem, nerūpīgi apsverot, ko prasa darbi. Daudzi viņu dizaini ir veidnes, kas neattiecas uz to, kas jums ir nepieciešams.
  • Triks, kas nepieciešams šāda veida pretendentiem, ir jūsu darba aprakstā ievietot unikālu jautājumu. Tam nav jābūt smagam jautājumam. Tas var būt arī “kāda ir jūsu mīļākā mājas lapa?” un skatīties, vai viņi atbild uz konkrēto jautājumu.
  • Jautājuma jēga ir pārbaudīt, vai pieteikuma iesniedzējas lasa visu darba aprakstu un vai viņi to saprot. Ja pretendenti neatbild uz VISIEM jūsu jautājumiem, tad mēs zinām, ka viņiem nerūp projekts.

3.Jautāt par iepriekšējiem projektiem un to piemēriem:

  • Jūs vēlaties redzēt, ko katrs kandidāts ir izdarījis agrāk. Visiem kandidātiem ir savas unikālās stiprās puses un vājās puses, tāpēc viņi cenšas saglabāt savas komforta zonas, kad tie piedāvā projektus.
  • Skatiet, vai darba veids, ko izstrādājis dizainers vai izstrādātājs, atbilst jūsu darba prasībām. Tas arī dos jums sapratni par to, ko katrs pretendents spēj.

4.Aiciniet dizainerus apspriest savus dizaina stilus:

  • Dizaineriem var būt jāuzņemas darbi, kas viņam/viņai var nepatikt vai ir viņu personiskā dizaina stila polārie pretējie. Tāpēc ir grūti spriest par dizainera personisko stilu, tikai pārskatot viņu iepriekšējos projektus (3. punkts iepriekš).
  • Lai iegūtu labāku dizainera dizaina gaumes izjūtu, var jautāt par interneta vietnēm vai attēliem, kas pārstāv dizainera personisko stilu. Varat arī jautāt, kādas vietnes viņi apmeklē, lai iegūtu iedvesmu.
  • Pajautājiet, kas ir viņa mīļākais pagātnes projekts un kāpēc.
  • Šie jautājumi ir palīdzēt jums novērtēt, vai dizainera intereses saskan ar meklēto. Vienmēr ir labāk nolīgt kādu, kura personiskais stils atbilst jūsu. Tas palielina dizainera apmierinātību, kas galu galā var gūt labumu jums.

5.Meklējiet augstus klientu vērtējumus:

  • Ārštata darba portāli, piemēram, UpWork, ir lieliski, jo viņi ļauj iepriekšējiem klientiem novērtēt katru frīlanceri. Tas ir daudz labāk katrai dizainera vai izstrādātāja prasmei, salīdzinot ar atsaucēm. Mēs visi zinām, ka atsauces mēdz būt neobjektīvas, jo pretendents nekad nesniegs negatīvu atsauci!
  • Klientu vērtējumi drīzāk dod jums objektīvu atsauksmi par frīlanceru (tieši tāpat kā Amazon atsauksmes).
  • Ja meklējat dizaineru vai izstrādātāju darba dēļos, piemēram, Craigslist, būs ļoti sarežģīti novērtēt pieteikuma iesniedzēju kvalitāti. Šajā gadījumā jums jāpaļaujas uz iepriekš ieteiktajām vadlīnijām (t. i., e-pasta atbildes laiki, iepriekšējo darbu piemēri, atbilžu pareizība utt.)

6.Meklējiet pieredzējušu dizaineru vai izstrādātāju:

  • Vienmēr ir debates par to, vai dārgs frīlancers vai lētāks frīlancers ir labāks. Katrā cenu diapazonā ir noteikti labi un slikti frīlanceri.
  • Parasts noteikums ir tāds, ka pieredzējis dizainers vai izstrādātājs vienmēr maksās vairāk, jo tie ir efektīvāki un mazāk kļūdās. Projekts, kas varētu aizņemt jaunam dizainerim 1 dienu, lai pabeigtu, varētu notikt tikai pāris stundas pieredzējušam dizainerim, pieredzējis dizainers arī paveiks šo pašu darbu ar mazāku kļūdu skaitu. Efektivitāte un ātrais laiks ir tas, par ko jūs maksājat.
  • Personīgi mēs esam nolīguši dizainerus un izstrādātājus visos prasmju līmeņos. Kā jau paredzēts, jebkurā konkrētā līmenī ir labi un slikti. Tomēr mēs konstatējām, ka pieredzējušus dizainerus un izstrādātājus ir vieglāk pārvaldīt, ir mazāk aizkavēšanās un mazāk kļūdu. Viņi zināja, kādus jautājumus uzdot, un varēja iepriekš paredzēt problēmas.
  • Mēs labprāt maksāsim nedaudz vairāk par mazāk galvassāpēm. Mēs vienkārši vēlamies, lai cilvēks ar pirmo reizi paveiktu darbu un pēc iespējas mazāk revīzijām.

Sadaļas kopsavilkums

Šie 6 kritēriji dos jums labu sākuma punktu.

Ir svarīgi izmantot veselo saprātu. Ja kaut kas izskatās slikts, tad droši vien ir.

Nebaidieties nejauši noraidīt labus dizainerus vai izstrādātājus, ja tie sākotnēji neiztur jūsu “testus”. Labāk ir ļaut dažiem labiem frīlanceriem krist cauri plaisām, nekā beigās strādāt ar sliktu.

💰 Cik daudz mājaslapu noformējums, grafiskais noformējums vai izstrādātājs izmaksā?

Ka zinat cik izmaksas majaslapa

Precīzi norādīt, cik lielā mērā tas maksā, lai pieņemtu darbā mājaslapas dizainerus, grafiskie dizaineri vai izstrādātāji vienmēr ir grūti un bieži vien mulsinoši.

Godīgi sakot, nav precīzu numuru, jo cenas atšķiras no:

  • Prasmju līmeņa;
  • Pieredzes;
  • Projekta lieluma un sarežģītības;
  • Kuru darba meklēšanas portālu jūs izmantojat (no kurienes jūs iegūstat šos frīlancerus);
  • Kur atrodas frīlanceri (attīstīti vai tirgi kas vēl attīstās).

Piemēram, jebkurš dizainers no attīstītas tirgus valsts (piemēram, ASV, Kanāda, Apvienotā Karaliste utt.) būs dārgāks nekā cits kandidāts no valstīm kas vēl attīstas (piemēram, Indijas, Filipīnām, Austrumeiropas valstīm utt.), pat ja viņu prasmju līmenis ir vienāds.

Ņemiet to vērā, veidojot darba aprakstu, jo piedāvājumiem, ko saņemat no pretendentiem, var būt ļoti plašs diapazons.

Pirms sākam skatīties uz izmaksām, jums būtu jāmāk budžetēt dizaina projektam.

Kā izdomāt budžetu jūsu projektam?

Kad runa ir par maksājumiem, jūs varētu veikt pārrunas vai maksāt par katru stundu vai par fiksētu cenu priekš katra projekta.

Vienkārši ziniet, ka ir plusi un mīnusi, ja runa ir par katru stundu, salīdzinot ar noteiktu cenu. Mēs apspriedīsim, kas tie ir.

#1: Kā budžetēt mazākiem projektiem?

Mazāki dizaina projekti parasti aizņem mazāk nekā nedēļu, lai pabeigtu un varētu variēt no dažām stundām līdz dažām dienām.

Tā kā projektam ir īsāks laika periods un tas būtu salīdzinoši lēts, mēs iesakām šādas pieejas:

  • Pieredzējis dizainers – samaksa par stundu;
  • Mazāk pieredzējis dizainers – samaksa par fiksētu cenu bāzi.

Kā jau minēts iepriekš, pieredze ir vienāda ar efektivitāti. Līdz ar to samaksa par stundu parasti ir pareizā pieeja.

Vispārīgi runājot, labi, pieredzējuši dizaineri vai kodētāji vienkārši labprātāk  saņems maksu stundās. Tie darbojas ātri, efektīvi un dod priekšroku nedoties atpakaļ un atpakaļ aprēķināt izmaksas par katru projektu, pamatojoties uz mazākiem projektiem.

Mazāk pieredzējušiem dizaineriem un izstrādātājiem būs nepieciešams vairāk laika un varētu būt nepieciešams vairāk projektu labojumu. Kā piemēram, fiksēta projekta cena dod nedaudz vairāk kontroles un aizsardzības, tikai gadījumā, ja frīlanceram ir vajadzīga pārmērīga pārskatīšana.

Ja jūs esat sniedzis detalizētus darba aprakstus, kā uzsvērts iepriekš, jums tiešām nevajadzētu maksāt par frīlanceru kļūdām. Šeit noteiktā cena pasargās jūs no tā.

#2: Kā budžetēt lielākiem projektiem?

Lielāks projekts ir jebkas, kas ilgst no pāris nedēļām līdz mēnešiem. Šī varētu būt jūsu mājas lapas pilnīga pārveidošana vai lietojamības dizaina uzlabošana galvenajās lapās, kas bieži tiek apmeklētas, piemēram, jūsu mājas lapā.

Lielākiem projektiem ir vairāk vietas kļūdām vienkārši sakarā ar apjomīgo darba apjomu, kas ir jādara.

Šādā gadījumā noteikta projekta cena būs labākā iespēja.

Fiksētā projekta cena aizsargā jūs no  aizkavēšanās, projekta grūtību nenovērtēšanu un arī no pārmērīgiem, neparedzētiem labojumiem un dizaina revīzijām, kas ir bieži sastopami lielākajos projektos.

Dizaineri vai izstrādātāji parasti piedāvā noteiktu dizaina izmaiņu skaitu. Piemēram, jums ir atļauts mainīt sākotnējo noformējumu līdz 3 reizēm. Tie ir iekļauti cenu noteikšanas priekšlikumā.

Ja beigsit veikt vairāk noformējuma izmaiņu nekā atļauts, iespējams, būs jāmaksā papildu summa par iepriekš saskaņoto cenu. Ja domājat, ka, iespējams, būs nepieciešams vairāk noformējuma labojumu nekā projektētājs, padariet to zināmu. Apzinieties, ka, jo vairāk pārskatījumu vēlaties, projekta izmaksas būs augstākas.

Labs veids, kā izvairīties no nevajadzīgām izmaksām, ir rūpīgi izplānot projekta projektu un apspriest dizainu ar dizaineri vai izstrādātāju, lai redzētu, vai viņš/viņa saskata iespējamos jautājumus un problēmas.

Jo vairāk laika ieguldāt projektu plānošanā un sagatavošanā, jo mazāk iespējams, ka pārsniegsiet budžetu un nespēsit izpildīt jūsu projekta termiņu.

Atvēliet laiku un izlemiet, vai darbs par stundu vai fiksētu izmaksu ir labāks par projektu.

Cita budžeta iestatījuma daļa ir apsverama, ja vēlaties iestatīt cenu vai ļaut dizainerim vai izstrādātājam iesniegt piedāvājumu.

Sadaļas kopsavilkums

Mazākiem projektiem (projekta laika skala: mazāk nekā 1 nedēļa):

  • Pieredzējis frīlancers – maksa par stundu;
  • Mazāk pieredzējis frīlancers – Maksājiet fiksētu cenu.

Pieredzējuši frīlanceri strādā efektīvi mazākiem projektiem un dod priekšroku netērēt daudz laika, lai apspriestu fiksētos cenu līgumus. Tie parasti nedod daudzas kļūdas mazākiem projektiem, tāpēc stundu samaksa ir pamatota.

Bet, ja jūs pieņemat darbā mazāk pieredzējušu frīlanceru, aizsargājiet sevi ar fiksētu cenu līgumu.

Lielākiem projektiem (projekta laika skala: nedēļas līdz mēnešiem):

  • Gan pieredzējis, gan mazāk pieredzējis frīlancers – Maksājiet fiksētu cenu.

Fiksētā cenu pieeja aizsargā jūs no frīlancera nepietiekamām spējām izvērtēt laiku, kas ir nepieciešams, lai pabeigtu projektu, un no tā, ka ir vairāk nekā paredzēts labojumu vai kļūdu labojumu utt. Ja projekts velkas, jūs esat pamatoti aizsargāts, pateicoties saskaņotai cenai.

Tāpēc mēs iesakām izmantot fiksētu cenu pieeju lielākiem projektiem neatkarīgi no tā, vai jūs pieņemat darbā pieredzējušu vai mazāk pieredzējušu frīlanceru. Lielāki projekti aizņem ilgāku laiku, ir sarežģītāki un tāpēc ir vairāk neskaidrību.

:handshake: Vai noteikt savu projekta cenu vai ļaut frīlanceriem piedāvāt cenu?

gaidit piedavajumus vai noteikt savu summu

Kad jūs meklējat darbiniekus, jūs parasti varat noteikt savu projekta cenu uz priekšu vai ļaut pieteikuma iesniedzējiem iesniegt piedāvājumus, pamatojoties uz jūsu darba aprakstu.

Tāpēc ir ļoti svarīgi, lai jums būtu ļoti detalizēti aprakstīts, ko jūs vēlaties paveikt.

Ja neesi pietiekami detalizēts, labie dizaineri vai izstrādātāji pat nereaģēs, jo zina, ka viņi tērēs vairāk laika, nekā nepieciešams, dodoties turp un  šurp ar jums, lai nokārtotu jūsu projekta darbības jomu – būtībā izdomājot, ko tiešām vēlaties darīt.

Ļoti daudz reižu, labi frīlanceri domās, ka esi jauniņais un turpinās atrast labākus, pieredzējušākus darba devējus!

Ir plusi un mīnusi, nosakot savu projekta cenu pirms laika, vai aicinot frīlanceriem iesniegt piedāvājumus:

Ja budžetu esat nolēmis galēji:

  • Iestatiet savu cenu, ja jums nav lielas finansiālās elastības.
  • Tas palīdz iestatīt gaidīšanu un tikai piesaistīt dizainerus vai izstrādātājus, kas var strādāt ar jūsu budžetu.

Ja budžetā esat elastīgs un vēlaties atrast labāko dizaineru vai izstrādātāju:

  • Jūs varat atļaut frīlanceriem iesniegt savus piedāvājumus.
  • Ja nejauši iestatāt cenu par zemu, tas var atvairīt talantīgus dizainerus un izstrādātājus, kuri ir pārāk pieredzējuši jūsu cenai.
  • Ja jums ir zināma elastība attiecībā uz budžetu un vēlaties atrast kvalificētu darbinieku, ar kuru varat strādāt gadiem ilgi, jūs varētu vēlēties, lai jūsu darbam pieteiktos visu cenu līmeņu cilvēki.

Sadaļas kopsavilkums

Iestatiet savu projekta cenu – ja esat nonācis ciešā budžetā.

Ja jums ir stingrs budžets, cena tiks noteikta kandidātiem. Dizaineri un izstrādātāji, kuri meklē lielāku algu, neiesniegs savu CV, tas ietaupīs jums laiku.

Pieteiksies tikai tie, kas var strādāt jūsu budžetā.

Prasiet piedāvājumus – ja jums ir elastīgs budžets.

Ja jums ir zināma finansiālā elastība, piedāvājumu pieprasīšana var piesaistīt patiesi talantīgus dizainerus un izstrādātājus. Jūs saņemsiet daudz vairāk piedāvājumu savā projektā, tāpēc arī redzēsit daudz nekvalificētu pieteikumu iesniedzēju, kā arī daudz patiesi labu kandidātu.

Ja jūsu mērķis ir atrast labāko cilvēku darba izdarīšanai, ar to, ka esat ir gatavs izmantot nedaudz vairāk naudas, var doties tālā ceļā.

Tagad turpināsim apspriest dizainera vai izstrādātāja faktiskās izmaksas.

Dizainera vai izstrādātāja nolīgšanas izmaksas

Šis cenu saraksts sniegs jums priekšstatu par to, kādu cenu diapazonu jūs varētu sagaidīt. Ņemiet vērā, ka šis cenu saraksts ir paredzēts kā atskaites punkts.

Cenu piedāvājumi, ko jūs saņemsiet, var atšķirties atkarībā no daudziem dažādiem faktoriem, ieskaitot projekta tvērumu, sarežģītības līmeni, cik labi jūs formulējat savu darba aprakstu vai projektu pieejamību (t.i., frīlanceri var pieņemt mazākas maksas, ja nav pieejami daudzi projekti).

Cenu noteikšanas tabulās:

  • Attīstītās valstis – nobrieduši tirgi, piemēram, ASV, Kanāda, Apvienotā Karaliste utt.
  • Attīstošās valstīs – jauni tirgi, piemēram, Filipīnas, Indija, Austrumeiropas valstis utt.

#1 Grafiskā dizainera nolīgšanas izmaksas

Pieredzējuši grafikas dizaineri:

  • Attīstījušās valstīs:  €60 – €120/stundā;
  • Attīstošās valstīs: €20 – €40/stundā;

Jauns līdz zemā gala grafikas dizainers:

  • Attīstījušās valstīs: €25 – €35/stundā;
  • Attīstošās valstīs: €5 – €15/stundā;

Ir labi un slikti dizaineri no jebkuras valsts. Tāpēc ne vienmēr ir labi spriest, vai dizainers ir labs tīri atkarībā no tā, cik viņš/viņa maksā. Tāpēc atlasiet savus kandidātus, kā minēts 2. solī, lai palīdzētu izvēlēties labāko pretendentu, nevis izvēlēties kādu, atkarībā no tā, cik viņš maksā.

Grafiskie dizaineri var gribēt fiksētu cenu. Lai gan praktisku iemeslu dēļ mēs nevaram pariet pāri visa dažādā veida projektiem, mēs esam uzskaitījuši dažus kopīgus:

Logo:

  • Attīstījušās valstīs valstīs €99 līdz €2,000+
  • Attīstošās valstīs: €30 līdz €200

Ja nav nepieciešams kvalitatīvs, pilnīgi pielāgots logo, tad varat izmantot logo ģeneratorus. Šie rīki ir no bezmaksas līdz $30.

Ikonu noformējums:

  • Attīstītās valstīs: €80 līdz €400;
  • Attīstošās valstīs: €20 līdz €100;

Reklāmu bannera dizains:

  • Attīstītās valstīs: €100 – €450;
  • Attīstošās valstīs: €25 līdz €200;

Zīmola Dizains:

  • Attīstītās valstīs: €2000 līdz €60,000+;
  • Attīstošās valstīs: €500 līdz €10,000+;

Lūk, tiešām labs raksts, ja vēlies sīkāku dažādu cenu diapazonu sadalījumu zīmola speciālistam.

Mājaslapu lapas noformējums:

  • Attīstītās valstīs: €200 līdz €350;
  • Attīstošās valstīs: €80 līdz €180;

* cenu diapazons, salīdzinot ar visas mājaslapas noformējumu, ir augstāks par vienu lappusi. Tas tāpēc, ka vairumam dizaineru ir minimālā maksa. Visi mājaslapas dizaina projekti saņem “lielapjoma” atlaidi.

Ņemiet vērā, ka šie cenu diapazoni ietver tikai mājas lapas vizuālo noformējumu. Tā neietver noformējuma tulkošanu funkcionālā mājas lapā vai lapas aizpildīšanu ar saturu.

Visas mājas lapas noformējums:

  • Attīstītās valstīs:

Drag&Drop mājas lapas veidotājos: €500 līdz €1500;
WordPress: €900 līdz €2000+;
E-komercija: €3000 līdz €6000+;

  • Attīstošās valstīs:

Drag&Drop mājas lapas veidotājos: €250 līdz €700;
WordPress: €400 līdz €900+;
E-komercija: €1000 līdz €2000+;

Ņemiet vērā, ka šie cenu diapazoni ietver tikai mājas lapas vizuālo noformējumu. Tā neietver noformējuma tulkošanu funkcionālā mājas lapā vai lapas aizpildīšanu ar saturu.

#2 Mājaslapas dizainerim nolīgšanas izmaksas

Pieredzējuši mājaslapas dizaineris:

  • Attīstītās valstīs: €80 – €150/stundā;
  • Attīstošās valstīs: €25 – €50/stundā;

Jauns līdz zemā gala mājaslapas dizaineris:

  • Attīstītās valstīs: €25 – €45/stundā;
  • Attīstošās valstīs: €8 – €18/stundā;

Starp mājas lapas dizaineriem un grafikas dizaineriem ir daudz pārklājošu prasmju komplektu.

Kā jau iepriekš tika spriests, galvenā atšķirība ir tā, ka grafiskais dizaineris ir speciālists grafikas veidošanā (attēli, reklāmkarogi, logo, ikonas utt.), savukārt mājas lapas dizaineris ir vispārzināms, kad runa ir par mājaslapas noformējumu.

Lai gan mājaslapas dizaineriem var izveidot logotipus, ikonas un reklāmas, tie bieži nepiedāvā konkrētus grafiskus projektus, kas var būt vai nav saistīti ar mājaslapas projektu.

Šī iemesla dēļ mēs esam iekļāvuši tikai  cenas mājaslapu dizaina projektiem:

Mājaslapas noformējums pa lapām

  • Attīstītās valstīs: €350 līdz €500;
  • Attīstošās valstīs: €100 līdz €210;

* cenu diapazons, salīdzinot ar visu mājaslapas noformējumu, ir augstāks par vienu lappusi. Tas tāpēc, ka vairumam dizaineru ir minimālā maksa. Visi mājaslapu dizaina projekti saņem “lielapjoma” atlaidi.

Visas mājaslapas noformējums:

  • Attīstītās valstīs:

Drag&Drop mājas lapas veidotājos: €1,500 līdz €2,500;
WordPress: €3,000 līdz €15,000+;
E-komercija: €5,500 līdz €25,000+;

  • Attīstošās valstīs:

Drag&Drop mājas lapas veidotājos: €600 līdz €1,000;
WordPress: €1,500 līdz €6,000+;
E-komercija: €3,000 līdz €12,000+;

 

#3 Izstrādātāja jeb Kodētāja nolīgšanas izmaksas

Pieredzējuša izstrādātāja nolīgšana:

  • Attīstītās valstīs: €90 – €200/stundā;
  • Attīstošās valstīs: €30 – €65/stundā;

Jauna līdz zemā gala izstrādātāja nolīgšana:

  • Attīstītās valstīs: €35 –€75/stundā;
  • Attīstošās valstīs: €15 – €20/stundā;

Mājaslapas izstrādātāji parasti maksā vairāk nekā mājaslapas dizaineri un grafiskie dizaineri. Tomēr, kad runa ir par tiešām labiem izstrādātājiem un dizaineriem (tiem, kam ir ļoti daudz pieredzes), stundas kursa sākums varētu būt diezgan līdzīgs.

Turklāt cenas būs augstākas par kodēšanas valodām, kas ir sarežģītākas. Piemēram, jQuery projekts būs ievērojami lētāks nekā JavaScript projekts, un CSS/HTML projekts būs lētāks nekā PHP projekts.

Lūk, saraksts ar dažiem kopīgiem projektiem, kurus mēs esam veikuši no ārzemju izstrādātājiem:

Neliels PHP, JavaScript & jQuery koda konflikta labojums:

  • Attīstītās valstīs: €150 līdz €600;
  • Attīstošās valstīs: €40 līdz €150;

Esošo spraudņu vai lietotņu koda konflikta labojums:

  • Attīstītās valstīs: €200 līdz €500;
  • Attīstošās valstīs: €30 līdz €120;

Izveidot pielāgotus slīdņus, atskaņotājus vai mazus logrīkus

  • Attīstītās valstīs: €400 līdz €1,000;
  • Attīstošās valstīs: €100 līdz €350;

Vai pirms tam esat nolīguši dizaineru vai izstrādātāju? Vai viss ritēja gludi vai bija izaicinājumi?
Uzzināsim, cik jūs maksājāt par savu projektu un kāda bija jūsu kopējā pieredze komentāru sadaļā zemāk!

Dalīšanās ar jūsu pieredzi, varētu palīdzēt kādam!

Kāds ir process strādājot ar frīlanceri – No sākuma līdz Projekta beigām?

process

Ja pirmo reizi pieņemat darbā dizaineru vai izstrādātāju, šis ir vispārīgs pasākumu saraksts, ko varat gaidīt.

Tas, ko jūs piedzīvosiet, droši vien atšķirsies no mūsu soļiem, bet tas vismaz sniegs jums vispārēju priekšstatu par to, kā šis process varētu darboties.

Kad jūs atradīsiet īsto personu, šis process patiesībā ir vienkāršāks, nekā jūs domājat.

Mēs esam uzskaitījuši visus dizaina projektā iesaistītos pasākumus — sākot no sagatavošanas, pārbaudot projektētāju/izstrādātāju, apstiprinot maketus, noformējuma procesu un beidzot saņemot pabeigtos darbus.

#1 Identificējiet darba veidu, ko vēlaties paveikt, un izlemiet, vai nepieciešams nolīgt grafikas dizaineru, mājaslapas noformētāju vai izstrādātāju/koderi. (Sīkāku informāciju sk. 1. solī iepriekš).

#2 Sagatavojiet detalizētu darba aprakstu, kas ir pilns ar maketiem, piemēriem, cerībām, projekta laika grafiku un ar to kas patīk vai nepatīk.

#3  Nosakiet reālistisku budžetu jūsu projektam. Vai vēlaties maksāt par stundu vai maksāt fiksētu cenu? Vai vēlaties, lai dizaineri vai izstrādātāji iesniegtu savus piedāvājumus?

#4 Izvēlaties darba portālu, kurā var atrast frīlancerus, kuriem ir nepieciešamās iemaņas.

#5 Iesniedziet darba aprakstu, gaidiet kandidātus un pārskatiet un atlasiet sarakstu ar vairākiem kandidātiem, kas atbilst jūsu projektam nepieciešamajām tehniskajām prasmēm un nepieciešamajām  komunikācijas iemaņām.

#6 Sašauriniet kandidātu sarakstu līdz diviem vai trim kandidātiem un pajautājiet viņiem, vai viņi ir ar mieru pieņemt ātru/īsu, apmaksātu pārbaudes projektu. Uzskatiet to par praksi. Tiklīdz iegūsit iespēju strādāt ar jūsu kandidātiem tieši, jums būs daudz labāka sajūta par to, kas jums ir vislabākais. Tas ir īpaši noderīgi, ja meklējat ilgtermiņa dizaineru vai izstrādātāju, ar kuru vēlaties turpināt darbu pie turpmākajiem projektiem. Nolikt malā nelielu budžetu un maksājiet to viņiem, lai radītu kaut ko “mazu”, lai varētu iegūt “reālā dzīves” novērtējumu par viņu darba iemaņām.

#7 Kad esat izvēlējies dizaineru vai izstrādātāju, nosakiet laiku, lai tērzētu pa tālruni, Skype, Google Hangouts vai personā. Jūs vēlaties iepazīstināt ar savu projektu no augšas līdz apakšai, lai nodrošinātu, ka viņš pilnībā izprot šo projektu. Šī ir iespēja jums un jūsu frīlanceram risināt jebkurus jautājumus vai iespējamās problēmas ar jūsu projektu. Tas dod arī iespēju veidot labas darba attiecības.

Šajā posmā varat sadarboties ar savu dizaineru vai izstrādātāju, lai izveidotu projektu atskaites punktus, ja šis ir lielāks projekts. Atskaites punkti ir svarīgi lielākam projektam, jo jūs vēlaties pamanīt jebkuras kļūdas, cik ātri vien iespējams. Ja pirmo reizi pārskatāt projektu pabeigšanas dienā un ir redzamas lielas problēmas, tas aizņems daudz laika un, iespējams, papildu izmaksas, lai novērstu šīs problēmas. Ir labāk būt piesardzīgiem un iestatīt atskaites punktus, kad jūs ar savu frīlanceru varat pārskatīt projektu un atkārtoti apstiprināt savus mērķus un apspriest citus jautājumus, pirms turpināt uz nākamo atskaites punktu.

Papildus atskaites punktu iestatīšanai jūs vēlaties arī apspriest maksājumu grafiku kopā ar dizaineri vai izstrādātāju. Dažādiem cilvēkiem patīk dažādi maksāšanas režīmi. Izvēlieties maksājuma opciju, kas darbojas jums un jūsu dizainerim vai izstrādātājam.

#8 Maksājiet depozīta vai atskaites punkta maksājumus, par kuriem panākta vienošanās. Bet neveiciet gala maksājumu, pirms neesat pilnībā apmierināts ar galaproduktu.

#9 Pārskatiet pabeigto darbu un nosūtiet atsauksmes vai izmaiņas, ko vēlaties veikt. Ja šis ir lielāks projekts, jūs vēlaties pārskatīt katru projekta atskaites punktu, lai zinātu, kā projekts progresē un ja ir kādas izmaiņas vai kļūdas, kas ir jāsalabo.

Viena galvenā lieta, ko saprast, ir tā, ka tā ir jūsu atbildība revidēt projektu, pārliecināties, ka nav kļūdu un ir veiktas visas nepieciešamās izmaiņas. Mēs vēl neesam strādājuši pie lielāka projekta vai kodēšanas projekta, kurā mēs nekonstatējām problēmas, kas jāsalabo. Pat vislabākais dizainers vai koderis var kļūdīties, tāpēc pārliecinieties, ka esat veicis dubultu pārbaudi!

Galvenais mērķis ir noķert visus galvenos labojumus. Ja esat palaidis garām dažus nelielus jautājumus, labs dizainers vai izstrādātājs joprojām palīdzēs to izlabot pat pēc tam, kad maksājat galīgo maksājumu. Ja vēlaties būt īpaši uzmanīgs, varat jautāt arī savam dizaineram vai izstrādātājam, vai viņiem ir garantijas periods, tikai gadījumā, ja rodas daži jautājumi mēnesi vai divus pēc pēdējā maksājuma veikšanas.

#10 Samaksājiet pēdējo maksājumu, kad esat priecīgs par projekta rezultātiem.