Lokālais SEO – Kā uzlabot savu SEO Google Maps?

Ja runa ir par lokālo SEO, kartes citāti ir gandrīz tas pats ar kas backlinks ir organiskajā SEO. Kartes citātu autoritātes un apjoma uzlabošana ir viens no labākajiem veidiem, kā uzlabot jūsu rangus Google lokālajos meklēšanas rezultātos (Google Maps).

Viens no biežāk dzirdētajiem jautājumiem ir kā uzlabot  kartes citātus uz savam vietējam biznesam?

Cerams, ka šis raksts palīdzēs atbildēt uz šo jautājumu un ierādīs jums ceļu uz augstākiem rangiem Google lokālajā meklēšanā.

Divas kartes citātu izplatīšanas platformas augstākiem Google Maps rangiem

  • Moz Local
  • Yext

Moz Local

Mēs izmantojam Moz Local, lai iegūtu kartes citātu sadalījumu mūsu klientiem četros lielākajos vietējo uzņēmumu datu centros. Četri primārie avoti vietējiem uzņēmējdarbības datiem, ko izmanto visi galvenie meklētājprogrammas, ir: Infogroup, Acxiom, Localeze un Factual.

Šos četrus datu avotus izmanto galvenās kartēšanas lietojumprogrammas, piemēram, Bing, Apple Maps, Google Maps un Facebook.

Jūsu kartes citātu iegūšana, kas ir precīzi publicēti šajos četros datu avotos, var palīdzēt palielināt vietējo uzņēmumu datu sadalījumu pāri simtiem, pat tūkstošiem, vietējiem biznesa beigu punktiem. Un, tā kā varat kontrolēt vietējo uzņēmuma datu pareizību programmā Moz Local, varat kontrolēt biznesa datu pareizību šajos četros galvenajos avotos.

Moz Local mīnuss ir ātrums, kādā tiek sasniegta izplatība. Mēs esam redzējuši, ka tas var būt ilgāk pat par 6 mēnešiem, lai sasniegtu 100% sadalījumu četros lielākajos datu avotos ar Moz Local.

Taču ir vērts nogaidīt, lai sasniegtu šo sadales punktu autoritāti.

Yext

Mēs izmantojam Yext, lai sasniegtu ātrumu un efektivitāti mūsu klienta vietējo uzņēmumu datu izplatīšanā. Izmantojot Yext, jūs iegūstat tūlītēju piekļuvi 55 + vietējiem uzņēmumu direktorijiem. Jūsu vietējie uzņēmuma dati tiks izplatīti arī galvenajām kartēšanas lietojumprogrammām, piemēram, Google Maps, Apple Maps, Facebook, Bing, Yahoo un Yelp.

Izmantojot gan Moz Local, gan Yext kombināciju kā vietējo biznesa kartes citātu stratēģiju, ir svarīgi pārliecināties, vai vietējie uzņēmuma dati ir precīzi atbilstoši abās sistēmās.

Ja jums ir diskrētums starp Moz Local un Yext, varat beigties ar lielu nekonsekventu datu apjomu, kas tiks publicēts tīmeklī.

Un šī neatbilstība var izraisīt vietējā rangā pazemināšanos Google Maps.

Vislabākais veids, kā nodrošināt, lai vietējie uzņēmuma dati būtu precīzi abās platformās, ir izmantot savu Google My Business sarakstu kā sākuma punktu.

Pārliecinieties, vai jūsu profili gan Yext, gan Moz Local ir precīzi atbilstoši jūsu Google My Business sarakstam.

Google Maps kartes citāti priekš lokālā SEO

Google Maps kartes citāti ir jūsu uzņēmuma nosaukuma, adreses un tālruņa numura (NAP Name Adress Phone) gadījumi, kas tiek publicēti ārējās mājaslapā un direktorijos. Meklētājprogrammas izmanto citātus, lai noteiktu biznesa informācijas precizitāti un atbilstību.

Visautoritatīvākie Google Maps kartes citāti vietējiem SEO ir tie, kas atbilst jūsu Google biznesa lapai.

Jūsu uzņēmuma vārda, adreses un tālruņa numura (NAP) publicēšanas veids ārējās tīmekļa vietnēs un direktorijos ir precīzs atbilstība NAP jūsu Google biznesa lapā.

Pēc tam katram publicētajam Google Maps kartes citātam ārējās mājas lapas un direktorijos ir jābūt precīzam atbilstoši šim NAP. Ja bija citāti, kas aprakstīja vārdu “Suite”, kur mana Google biznesa lapa izmantoja saīsinājumu “Ste”, tad es radītu nekonsekvenci ar maniem kartes citātiem, kas samazinātu šī konkrētā citāta avota autoritāti un ietekmi.

Uzņēmumi ar visautoritatīvākajiem citātu portfeļiem ir tie, kas pievērš uzmanību šiem šķietami nelielajiem sīkumiem. Veidojot konsekventus Google Maps karšu citātus vairākās vietnēs, tiks izveidots augsti autoritatīvs citātu portfelis, kas palīdzēs konkurēt visaugstākajā līmenī lokālajos meklēšanas rezultātos.

Kas ir citātu portfelis?

Es jau pāris reižu esmu pieminējis terminu “citātu portfelis”, tāpēc ļaujiet man ātri paskaidrot, ko tas nozīmē. Citātu portfelis ir visu tīmeklī publicēto citātu apkopojums. Ja jums ir 150 kartes citāti, kas publicēti jūsu uzņēmumam 150 dažādās tīmekļa vietnēs un direktorijos, tad šie kartes citāti kolektīvi veido jūsu citātu portfeli. Tas ir līdzīgs akciju portfelim, kas sastāv no 150 dažādu uzņēmumu akcijām.

Google Maps kartes citāti priekš lokālā SEO ir līdzīgi Backlinks

Citāti vietējiem SEO mērķiem ir līdzīgi jūsu mājaslapas backlinks. Google izmanto citātu analīzi, nosakot vietējo meklēšanas rezultātu rangus, tāpat kā tie izmanto atsauces analīzi, nosakot kritērijus organiskajos meklēšanas rezultātos.

Kad runa ir par kartes citātiem vietējiem SEO rangiem, ir svarīgi atcerēties, ka ne visi citāti ir vienādi. Google savā citātu analīzē apsvērs daudzus dažādus mainīgos, piemēram:

  • Citāta avota atbilstība un autoritāte.
  • Citātu apjoms jūsu biznesam.
  • NAP konsistenci savos citātos.

Citāta avota atbilstība un autoritāte.

Veidojot savu kartes citātu portfeli, ir svarīgi apsvērt to vietņu atbilstību un autoritāti, kurās tiek publicēts jūsu NAP. Jūsu biznesam ir divi autoritatīvu citātu avotu raksturojumi.

#1: Kartes citātu avotu atbilstība.

Jūsu kartes citāta avota atbilstība ir atkarīga no jūsu uzņēmuma atrašanās vietas un kategorijas. Piemēram, ja jūs esat florists Atlantā, Gruzijā, vissvarīgākie citāti (NAP) jūsu uzņēmumam būtu katalogā, kas īpaši paredzēts floristiem Atlantā. Meklēt hiper lokālos direktorijus, kā šādus, tas var būt izaicinoši, tāpēc var būt nepieciešami daži pētījumi, lai tos izraktu. Bet laika un piepūles ieviešana ir tā vērta, jo ļoti nozīmīgi citātu avoti var ievērojami palielināt jūsu vietējo līmeni.

#2: Kartes citātu avotu autoritāte.

Vietējo SEO kartes citātu iestāde atsaucas uz mājaslapu vai direktoriju domēna iestādi, kur tiek publicēti jūsu citāti. Piemēram, Yelp.com ir ļoti autoritatīva citātu vietne, jo tā savā mājaslapā nes PR7 (PageRank kas ir 7).

Tomēr ir svarīgi atcerēties, ka tādi galvenie direktoriji kā Yelp ir tur, kur visi jūsu konkurenti ir . Kas nozīmē, ka citāts šajā vietnē, lai gan autoritatīvs, ne vienmēr atšķir jūsu vietējo uzņēmumu no konkurentiem.

Tas ir gadījums, kad hiper lokālie direktoriji var ievērojami palielināt vietējo rangu. Kartes citāti, kas publicēti vispārējā (autoritatīvā) direktorijā, ir gandrīz vai doti, bet hiper lokālie direktoriji sniegs jums būtisku nozīmi, kas var dot jums atblistīu kas pārspēj jūsu konkurentus.

# 3: Google karšu citātu apjoms jūsu uzņēmumam.

Kartes citātu apjoms jūsu uzņēmumam attiecas uz kopējo reižu skaitu, cik jūsu NAP tiek publicēts mājaslapā. Katrs unikālais domēns pārstāv vienu jūsu vietējā biznesa citāta gadījumu. Piemēram, ja jums ir citāts, kas publicēts “Yelp”, “YP.com” un “Best of the Web”, tas būtu vienāds ar trim kopējiem citātiem jūsu citātu portfelī.

Ir daudz dažādu rīku, ko var izmantot, lai palielinātu jūsu uzņēmuma citātu apjomu, piemēram, Moz Local un Yext. Tomēr, kā jau minēju iepriekš, šie rīki tiks iekļauti parastajos direktorijos salīdzinoši automatizētā veidā, bet tie nepalīdzēs nokļūt hiper lokālajos direktorijos. Lai sasniegtu karšu citātu apjoma sadalījumu, viens no šiem automatizētajiem risinājumiem noteikti ir vienkāršākais ceļš.

Yext un Moz Local salīdzinājums

Yext

  • 499$ gadā
    Sadale 4 galvenajos datu apkopotājos: Infogroup, Neustar Localeze, Acxiom, Faktal
  • Informācijas panelis visu sarakstu atjaunināšanai no vienas atrašanās vietas
  • Pēc atcelšanas jūsu saraksti tiek atdalīti no Yext API un tiek pakļauti katra datu avota standarta verifikācijas procesam.

Moz Local

  • 99$ gadā
  • Sadale 4 galvenajos datu apkopotājos: Infogroup, Neustar Localeze, Acxiom, Faktal
  • Vairāk no rokām uz procesu, kur nepieciešams labot sarakstus, jo tie tiek identificēti kā nekonsekventi
  • Jūsu saraksti turpinās dzīvot šajās atrašanās vietās.

Šie ir vērtīgi rīki, lai sasniegtu apjoma mērķi ar vietējiem kartes citātiem. Bet es stingri iesaku izmantot Google, lai meklētu hiper lokālos direktorijus, kas ir atbilstoši jūsu konkrētajam apgabalam un biznesa kategorijai.

Google Map kartes citātu NAP atbilstība

Visbeidzot, jūsu vietējo citātu konsekvence ir svarīga, kā jau minēju šā raksta sākumā.

Galu galā Google vērtē karšu citātus, kas balstīti uz kopējā portfeļa kvalitāti. Un, ja jums ir citātu portfelis, kas ir pilns ar nekonsekventu NAP, tas krasi samazina jūsu portfeļa autoritāti.

Jo konsekventāki jūsu citāti ir jūsu portfelī, jo labāki rangi būs vietējos meklēšanas rangos.

Schema valoda jūsu vietnes NAP

Schema valoda ir strukturāls protokols, ko pieņēmis Google, Yahoo un Bing, lai atvieglotu noteiktu datu kopu noteikšanu mājaslapās. Es vēlos atsaukties uz Schema valodu kā tiešiem datiem, kas uzlabo galvenās datu kopas mājas lapās. Tiešie dati ir īpaši svarīgi, ja runa ir par vietējo SEO.

Tiešie dati, piemēram, vietējās SEO iniciatīvas, atsauktoss uz tādiem datiem kā jūsu NAP – jūsu uzņēmuma nosaukums, adrese un tālruņa numurs. Ir daudz citu shēmu vai tiešo datu kopu, ko var izmantot arī jūsu mājaslapās atkarībā no jūsu uzņēmējdarbības veida.

Šeit var apskatīt pilnu Schema hierarhiju vai tiešo datu kopu. Ir pat jauna Schema parugs, ko sauc par autos, kas ir paredzētas īpaši transporta veidiem.

Jēga izmantot Schema valodu vai tiešo datu kopas ir tas, ka tie būtiski uzlabojusi jūsu mājaslapu autoritāti vietējā tirgū. Ievērojot iepriekš aprakstīto 80/20 noteikumu, lielākajai daļai vietējo uzņēmumu (80. procentile vai vairāk) nav ne jausmas, ko nozīmē Schema valoda. Godīgi sakot, pamatojoties uz manām sarunām, vairums nekad nav dzirdējuši par šo terminu. Tas nozīmē, ka, ja jūsu uzņēmuma mājas lapa izmanto Schema valodu galvenajiem tiešajiem datu kopiem, jūs būtu mazākumā (20. procentilē) un jūsu mājaslapa būtu eksponenciāli autoritatīvāka vietējā tirgū. Un, tā kā Google uzskata gan jūsu biznesa mājaslapu, gan jūsu Google biznesa lapu, nosakot vietējos meklēšanas rezultātus, šī ir galvenā stratēģija, kas jāsaprot.

Kā Google karte var pārbaudīt jūsu lokālās meklēšanas rangus?

Es noslēgšu ar sarunu par to, kā Google Maps kartes citāti var uzlabot jūsu vērtējumus vietējos meklēšanas rezultātos.

Citāti tiešām ir tikai viens gabals vietējā meklēšanas algoritma kopējā mīklā. Tā kā jūs spējat kontrolēt savu citātu izveidi un izplatīšanu, jebkurš vietējais SEO konsultants ieteiks koncentrēties uz autoritatīva citātu portfeļa veidošanu.

Jo vairāk citātu jūsu portfelī un jo svarīgāk ir jūsu atrašanās vieta un biznesa kategorija, jo vairāk varat pievienot savu Google biznesa lapu salīdzinājumā ar konkurentiem. Jo vairāk iestādes jūsu Google biznesa lapa ir salīdzinoši, jo augstāks jūsu vietējais uzņēmums rādīs mērķauditorijas atslēgvārdu frāzes.

Ir svarīgi zināt, ka citāti vien nedos augstāko rangu vietējos meklēšanas rezultātos. Ir daudz citu faktoru, uz ko jākoncentrējas, domājot par vietējā SEO stratēģiju.